HTML

A szerelem gyönyörű - részegen...

Titokban mindenki hallgat szerelmes számokat. A legtöbbnek még története is van. Megosztok itt néhányat.

Friss topikok

  • delphinus: Tizenkettő és fél vagyok, pont nekem való. (2014.07.16. 13:48) Első

Linkblog

Első

2010.05.20. 20:56 The Drunken Master (a.k.a. Eltiron)

1993 tavasza, katona voltam. (Sorkatona, emlékszetek?) Andreának hívták, és a barátnőm barátja volt- a szokásos szar. Borzalmas módon szerelmes lettem belé, talán mert tiltott gyümölcs volt? Ennyi év távlatából mindegy, a lényeg az, hogy ez a dal nekem még mindig róla szól:

www.youtube.com/watch

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lirai.blog.hu/api/trackback/id/tr702019138

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

delphinus 2014.07.16. 13:48:10

Tizenkettő és fél vagyok, pont nekem való.
süti beállítások módosítása