HTML

A szerelem gyönyörű - részegen...

Titokban mindenki hallgat szerelmes számokat. A legtöbbnek még története is van. Megosztok itt néhányat.

Friss topikok

  • delphinus: Tizenkettő és fél vagyok, pont nekem való. (2014.07.16. 13:48) Első

Linkblog

Hetedik

2010.05.25. 01:16 The Drunken Master (a.k.a. Eltiron)

 "A hetedik te magad légy!" - ez most nagyon igaz, ez a poszt életem nagy szerelméről szól. 1993-at írunk, és ez a nyálgép szám "hits the charts"- so to say. Én és (most kivételesen nem írom le a nevét) egymás mellett fekszünk és nézzük az MTV Top 40-et. Akkor ez kurva jó móka volt. Az első helyezett persze ez:

www.youtube.com/watch

Persze karácsonyra megvettem neki az official MC-t(!), amit el is hagytam és azon a karácsonyon (ó, te bunkó fasz!) meg is csaltam - de ez egy másik sztori.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lirai.blog.hu/api/trackback/id/tr962029136

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása